Tworzenie zaawansowanej technologicznie usługi jaką jest Telewizja Światłowodowa w modelu współpracy z bardzo szeroką grupą Partnerów, wiąże się z możliwością wystąpienia pewnych trudności. Dlatego tak cenimy zgłaszane przez Państwa uwagi dotyczące jakości usługi świadczonej abonentom.
W związku z tym postanowiliśmy wyróżnić tytułem Świetlnego Partnera w miesiącu lutym firmę TelNet z Ropczyc, której pracownicy stali na straży jakości naszej usługi, informując nas o każdej usterce dekodera Telewizji Światłowodowej. Dzięki takim zgłoszeniom możliwe stało się wyeliminowanie wszystkich mankamentów i dostarczanie usług Telewizji Światłowodowej w jakości oczekiwanej przez abonentów. „Nasza współpraca z EVIO trwa ponad półtora roku. Pomimo ostatnich trudności, które pojawiły się w trakcie zmiany oferty i pomyłek pojawiających się na dekoderach wspólnie z EVIO rozwiązaliśmy «z twarzą» trudne sytuacje. W tym miejscu podziękowania za cierpliwość i wyrozumiałość należą się naszym abonentom. Należą się one także naszym technikom za wnikliwe testy oprogramowania i raportowanie usterek, jak również pracownikom obsługi klienta za okazane stalowe nerwy w rozmowach z abonentami, oraz EVIO za szybkie reagowanie na zgłoszenia, pomoc w diagnozie i wyciąganie wniosków na przyszłość. Każdy ISP wie, że TV jest usługą skomplikowaną, a jej działanie i stabilność musi być na najwyższym poziomie. Mamy nadzieję, że podobne trudności nie wydarzą się już w przyszłości. Z perspektywy czasu uważam, że nasza decyzja o rozpoczęciu współpracy z EVIO była słuszna” – mówi Krzysztof Drozd, właściciel firmy TelNet.
Nasze strony wykorzystują pliki cookies w celu poprawienia jakości usług. Pozostając na stronie akceptujesz naszą politykę prywatności.
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.